Одне з найважливіших завдань компанії — професійна підтримка наших клієнтів після Впровадження програмного забезпечення.
В період Навчання клієнт отримує всі необхідні для роботи навички, знання і матеріали. Та на цьому наша співпраця не закінчується.
Для кожного з програмних продуктів надається технічна підтримка провідними українськими спеціалістами.
Технічна підтримка включає в себе:
- Можливість оновлення програмного забезпечення до актуальної версії (щонайменше один раз на рік).
- Технічна допомога в телефоному режимі впродовж робочого тижня з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00, окрім святкових та вихідних днів.
- Для отримання якісної допомоги, похибки, питання і приклади помилок необхідно описати максимально повно і направити по електронній пошті info@apluss.ua або скористатися формою зворотнього зв’язку на сайті.
Підтримуйте з нами зв’язок через соціальні мережі та блог компанії, щоб вчасно отримувати інформацію про нові можлівості програмних продуктів.