Вирішує наступні задачі:
- На базовому рівні — моделювання існуючих та прогнозованих інтенсивностей транспортних, вантажо- та пасажиропотоків.
- Оптимізація роботи маршрутів пасажирського транспорту та розрахунок їх рентабельності.
- Прогноз інтенсивності транспортних потоків на платних ділянках доріг.
- Прогнозування доходів від збору плати (для об’єктів транспортної інфраструктури, що експлуатуються на платній основі).
- Підготовка транспортних прогнозів на базі сценаріїв: «Що буде, якщо…».
- Оцінка ефективності інвестицій.
- Використання в якості ядра для управління транспортними потоками.
- Графічний та кількісний аналіз транспортних потоків.
- На державному рівні Національна транспортна модель надає можливість розробляти транспортні мастер-плани та стратегії розвитку, а також керувати транспортною ситуацією в країні.
- Перевізникам допоможе значно зменшити витрати за рахунок планування пасажиропотоків, оптимізації розкладу та раціонального використання рухомого складу.
- Підвищує привабливість транспортних проектів для інвесторів за допомогою точної оцінки дохідної частини та допомагає управляти транспортною ситуацією на інфраструктурному об’єкті.
- Проектні інститути зможуть отримати дані прогнозованої інтенсивності транспортних потоків.
Світовий досвід використання Національних та регіональних транспортних моделей:
Транспортна модель Німецької залізниці (Deutsche Bahn AG)
Застосовується для:
- Прогнозування пасажирських потоків у Європі для розрахунку собівартості
- Розрахунку пасажирських потоків на кожен день, потяг, клас обслуговування
- Візуалізації даних щодо проданих квитків
Транспортна модель Швейцарської федеральної залізниці (SBB)
Вирішує наступні задачі:
- Довгострокове планування розвитку мережі
- Прогноз пасажиропотоків та рівнів завантажень
- Оптимізація пересадок
- Оптимізація розкладу
- Розрахунок оптимального використання рухомого складу