Мезомоделювання поєднує у собі переваги мікро- та макромоделювання, та дає можливість:
- Отримувати розрахунок моделі або сценарію в межах всієї мережі міста та локально.
- Розраховувати взаємодію транспортних рішень всередині проектованої схеми.
- Змоделювати великі за розміром транспортні мережі (місто, частину міста, райони).
- Робити розрахунок лише всередині проектованої мережі та більш детально проаналізувати та візуалізувати її (для пришвидшення роботи через менше задіяння ресурсу техніки).
- Використовувати динамічний розподіл матриці кореспонденцій при моделюванні.
- Проводити більш гнучкі налаштування параметрів для досліджуваної ділянки мережі.
- Моделювати транспортну мережу одночасно як на макрорівні так і на мікрорівні.
Мезомоделювання дає можливість:
- Міським органам влади та інвесторам керувати просторовим розвитком та оптимізовувати окремі ділянки.
- Визначати черговість та пріоритезацію реалізації змін.
- Проводити аналіз перспективних сценаріїв розвитку “Що буде якщо…?”.
- Впроваджувати раціональні схеми організації дорожнього руху.
- Оптимізовувати маршрути громадського транспорту.
- Проводити оцінку економічних ефектів інфраструктурних проектів на окремих ділянках вулично-дорожньої мережі.
Зацікавлені сторони мають можливість отримати реальні та перспективні дані якості функціонування: показники привабливості (попиту), транспортно-експлуатаційні та техніко-економічні.
До вихідних даних таких послуг належать: пропозиції змін у схемі організації дорожнього руху, зміни в роботі громадського транспорту, дані соціально-економічної статистики.