logo preloader

Виникли питання?

Отримайте професійну консультацію від експерта:

Телефонуйте нам:

(044) 228 10 82

Або напишіть:

info@apluss.ua

Використовується, зазвичай, в девелопменті та вирішує наступні задачі:

Визначення перспективних техніко-економічних та транспортно-експлуатаційних показників в межах території детального плану.

Аналіз транспортного функціонування та створення раціональних схем організації дорожнього руху та маршрутів громадського транспорту для максимально ефективного забезпечення території необхідними вимогами.

Зацікавлені сторони мають можливість отримати перспективні показники інтенсивності транспортних потоків, привабливості маршрутів громадського транспорту, зручності та якості функціонування вулично-дорожньої мережі та транспортної інфраструктури в межах детального плану території.

Вихідними даними слугують дані вулично-дорожньої мережі детального плану території та перспективна соціально-економічна статистика.

Компанія А+С Україна має великий досвід у моделюванні детальних планів територій для ряду забудовників.


Інші послуги компанії А+С Україна:

Навчання
Компанія А+S проводить навчання нових спеціалістів з транспортного моделювання та планування. Ми передаємо досвід провідних німецьких технологій в роботі за допомогою програмних продуктів PTV Vissim та PTV Visum. Навчання може проводитись як в офісах компанії А+S так і на території замовника. Тривалість базового курсу навчання складає:  PTV Visum 5 днів.  PTV Vissim 3 дні. ...
Технічна підтримка
Одне з найважливіших завдань компанії - професійна підтримка наших клієнтів після Впровадження програмного забезпечення. В період Навчання клієнт отримує всі необхідні для роботи навички, знання і матеріали. Та на цьому наша співпраця не закінчується. Для кожного з програмних продуктів надається технічна підтримка провідними українськими спеціалістами. Технічна підтримка включає в себе: Можливість оновлення програмного забезпечення до актуальної версії (щонайменше один раз на рік). Технічна допомога в телефоному режимі впродовж робочого тижня з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00, окрім святкових та вихідних днів. Для отримання якісної допомоги, похибки, питання і прик...
Впровадження програмного забезпечення компанії A+S Сonsult GmbH
Дистрибуція інновацій Компанія A+S є ексклюзивним постачальником і розробником провідних програмних продуктів в галузі транспортного моделювання і проектування. Має успішні довгострокові партнерські відносини з PTV GROUP та IB & T  в частині розробки, локалізації й розповсюдження програмного забезпечення. Активно веде діяльність у східноєвропейському регіоні.  До Вашої уваги наступні програмні продукти PTV Group PTV VISUM PTV VISSIM PTV VISTRO PTV VISWALK PTV VISUM SAFETY PTV OPTIMA Поставка програмного продукту включає в себе: Ліцензійне програмне забезпечення. Інструкція з установки, інструкція користувача, керівництво з проектування. Ключ апаратного...
Транспортний консалтинг
Транспортний консалтинг відноситься до сфери послуг, що надаються галузевими проектними організаціями, науково-дослідними інститутами, компаніями, що займаються транспортним плануванням і моделюванням, а також логістичними та іншими організаціями. Транспортний консалтинг являє собою, як правило, пошук і оцінку оптимальних, за обраними критеріями, проектних і організаційних рішень, спрямованих на оптимізацію транспортних процесів, мінімізацію негативних наслідків, пов'язаних з роботою транспортних систем, а також розгляду варіантів розвитку транспортних систем і процесів. Це досягається шляхом покрокового аналізу і оцінки поточного стану об'єкта розгляду, а також розробки і подальшої оцінк...
Моделювання надзвичайних ситуацій
Моделювання надзвичайних ситуацій це своєрідний стрес-тест для інфраструктури (існуючої та проектованої). Дані заходи дозволяють оцінить наслідки непередбачуваних обставин (аварії, пожежі, катастрофи, природні катаклізми) та розробити план заходів з мінімізації їх наслідків. Як правило, це стосується місць скупчення великої кількості людей (евакуація під час концерту, при виході зі стадіону, пожежа в будівлі і т.д).та автомобілів – евакуація багаторівневого паркінгу. В результаті створюються ймовірні сценарії розвитку подій, визначається ефективність запропонованих заходів з усунення негативних наслідків та їх подальша оптимізація. В ході роботи використовується програмне забезпечення ...
Моделювання масових заходів
Моделювання масових заходів включає в себе моделювання масових заходів таких як: звільнення стадіону після футбольного матчу, евакуація великих об’єктів (ТРЦ, аеропортів, житлових комплексів тощо), марафонні пробіги містом, велопробіги, фестивалі, концерти, паради, прийом великих гостей та інше. На основі імітаційного моделювання є можливість оптимізувати маршрути громадського транспорту для перевезення пасажирів, змоделювати рух пішоходів, щоб всі учасники заходу отримали найкращі враження від події, та мінімізувати незручності інших користувачів транспортної мережі. В роботі використовується PTV Vissim, або PTV Viswalk для моделювання виключно руху пішоходів. Вихі...
Техніко-економічне обґрунтування проектів у транспортному плануванні
Техніко-економічне обґрунтування проектів у транспортному плануванні за допомогою програмного забезпечення PTV Visum вирішує наступні задачі: На основі комплексного аналізу результатів розрахунків транспортних проектів, розробити обґрунтування для прийняття оптимальних містобудівних рішень. До ключового призначення відносяться визначення соціально-економічного та транспортного ефекту від впровадження інфраструктурних проектів. Зацікавлені сторони мають можливість отримати необхідні дані транспортних потоків, економічні та транспортні показники для аналізу та обґрунтування рішень. Переваги PTV Visum: PTV Visum - промисловий стандарт транспортного планування в 75 країнах світу. ...
Планування та обґрунтування автоматизованих систем контролю паркувального простору
Автоматизовані системи контролю паркувального простору призначенні для надійного керування транспортною інфраструктурою в сегменті паркування. Слугують інструментом у врегулюванні балансу користуванні різними видами транспорту, у дотриманні вимог та правил паркування та оплати послуг за паркування. Зацікавлені сторони мають можливість: Отримати дані щодо перспективного попиту на паркувальний простір. Рівень забезпеченості населення паркувальними місцями. Впливу стоячих автомобілів на функціонування прилеглої території. Оцінити економічний ефект від впровадження таких автоматизованих систем. Компанія А+С Україна виконувала проект по обґрунтуванню АСКПП в місті Києві....
Оцінка впливу будівництва об’єкта на трафік
На основі перспективних даних об’єктів будівництва дає можливість отримати прогнозні показники функціонування прилеглої території та вулично-дорожньої мережі в цілому. Ключове призначення - оптимізація та коригування існуючих схем організацій дорожнього руху із врахування майбутнього навантаження за рахунок нових об’єктів будівництва. Зацікавлені сторони мають можливість отримати необхідні показники для подальшого аналізу,  економічної та транспортної оцінки для обґрунтування рішень. Вихідними даними слугують дані вулично-дорожньої мережі та перспективна соціально-економічна статистика....
Транспортна частина детальних планів території
Використовується, зазвичай, в девелопменті та вирішує наступні задачі: Визначення перспективних техніко-економічних та транспортно-експлуатаційних показників в межах території детального плану. Аналіз транспортного функціонування та створення раціональних схем організації дорожнього руху та маршрутів громадського транспорту для максимально ефективного забезпечення території необхідними вимогами. Зацікавлені сторони мають можливість отримати перспективні показники інтенсивності транспортних потоків, привабливості маршрутів громадського транспорту, зручності та якості функціонування вулично-дорожньої мережі та транспортної інфраструктури в межах детального плану території. Вихідним...
Планування та оптимізація транспортно-пересадкових вузлів
Транспортно-пересадковий вузол (ТПВ) - це елемент планувальної структури найкрупнішого, крупного або великого міста, що виконує функцію розподілу пасажиропотоків при здійсненні пересадки між різними видами зовнішнього та внутрішнього транспорту або між маршрутами одного або різних видів внутрішнього пасажирського транспорту. Можна сформолювати інакше: ТПВ – пасажирський комплекс, який виконує функції з перерозподілу пасажиропотоків між видами транспорту і напрямками руху. Зустрічається й аналогічний закордонний термін - транспортний хаб (transport hub). Головні задачі: Забезпечення раціональної організації руху у вузлі; Забезпечення комфортних умов для посадки і висадки пасажирів ...
Встановлення доцільності нічних маршрутів в місті
У багатьох європейських містах розповсюджена практика організації нічних маршрутів громадського транспорту. Така система вирішує проблеми мобільності не лише працівників, робочий час котрих не співпадає з режимом роботи громадського транспорту, а й населення, яке буде впевнено, що в будь-який час доби зможе повернутися додому, не вдаючись до послуг таксі. Для встановлення доцільності нічних маршрутів громадського транспорту виконуються наступні кроки: Аналіз мобільності, що базується на щільності населення та основних громадських місць, що генерують та\або притягують поїздки; Аналіз маршрутної мережі; Заміри пасажиропотоків громадського транспорту; Трасування маршрутів на ос...
Дослідження пасажиропотоків на громадському транспорті
Дослідження пасажиропотоків – один із замірів, необхідний для розробки 4-крокової транспортної моделі та плану сталої міської мобільності, втім він також може бути використаним в інших проектах – наприклад, для оптимізації мережі маршрутів громадського транспорту або для оцінки ефективності функціонування окремих маршрутів (як це було в Дослідженні нічних маршрутів громадського транспорту м. Києва) . Основна мета цього заміру – отримати об’єктивні дані щодо того, скільки пасажирів перевозить той чи інший маршрут. Для цього по маршруту протягом певного періоду часу фіксується скільки людей зайшло і вийшло до нього по кожній зупинці (з прописуванням часу поїздки та геокординат зупинок). В р...
Оптимізація маршрутів громадського транспорту
У сучасному місті громадський транспорт відіграє значну роль в житті людини і є однією з найважливіших галузей життєдіяльності та функціонування міста. За його допомогою населення реалізує свої повсякденні потреби, а від його комфорту та зручності залежить якість життя мешканців. У зв’язку з динамічним розвитком міст та значним збільшенням навантаження на вулично-дорожню мережу і на громадський транспорт зокрема, все гостріше постає потреба в оптимізації маршрутів громадського транспорту. До основних цілей оптимізації громадського транспорту можна віднести наступні: Підвищення якості і комфорту; Мінімізація дублюючих маршрутів; Раціональне використання інфраструктури; Під...
Підрахунок інтенсивності трафіку на вузлах та перегонах
Одним з етапів транспортного аналізу є створення базової моделі заданої території (міста, району, області аналізу). Для її створення необхідні актуальні вихідні дані щодо інтенсивності руху транспорту та пішоходів. Ці дані допомагають провести транспортний  аналіз, а також потрібні при калібруванні транспортної мережі та при створенні імітаційних моделей. Ми використовуємо сучасні технології в даній роботі тому замір інтенсивності руху проводиться непрямим способом в 3 етапи: Зйомка трафіку для визначення добової нерівномірності руху транспорту (камери). Відеофіксація трафіку в години пік (камери та дрони). Підрахунок трафіку за допомогою спеціалізованого програмного забезпечен...
Моделювання паркінгів та автомобільних стоянок
Мікромоделювання паркінгів та автомобільних стоянок вирішує наступні задачі: Допомагає визначити оптимальну схему паркінгу ще на стадії проектування. Визначити переваги та недоліки кожного варіанту планувального рішення та при необхідності протестувати ефективність вжитих заходів з усунення недоліків. Дає можливість зробить інженерний розрахунок за основними транспортно-експлуатаційними показниками, визначити максимально допустиму інтенсивність/місткість паркінгу. Надає можливість в режимі 3D відобразити проектовані схеми в роботі зі всіма учасниками дорожнього руху. Рекомендуємо послугу: проектним організаціям, інвесторам, забудовникам великих будівель, міським органам влад...
Оптимізація трафіку всередині об’єкту
Для великих об’єктів (аеропортів, протів річних чи морських,  заводів,  фабрик, складів), де є велика кількість переміщень по території та конфліктних точок серед учасників дорожнього руху пропонуємо послугу Оптимізація трафіку всередині об’єкту. Послуга включає: аналіз існуючої схеми, її оптимізацію, створення принципово нового рішення та подальший аналіз напрацьованих варіантів за допомогою програмного комплексу PTV Vissim, що допомагає доопрацювати та довести до досконалості проектну схему організації дорожнього руху та відтворити її ще до реалізації. Вихідні дані: Геодезична топоснова М1:2000 або М1:500 з вказаними обмеженнями в червоних лініях. Існуюча схема організації доро...
Проектування “зеленої хвилі”
Проектування “зеленої хвилі”  - захід з оптимізації частини вулично-дорожньої мережі, який використовують для зменшення транспортних затримок та часу в дорозі для транспортних засобів, пішоходів та велосипедистів. Результатом роботи є розробка нових програм світлосигнальних об’єктів та синхронізація між собою, за необхідності, розробка адаптивного алгоритму управління світлосигнальними програмами (зелена стрілка для пішоходів, пріоритет для проїзду громадського транспорту). Вихідні дані: Наявна та варіанти проектованих схем організації дорожнього руху (детальна схема з вказаною шириною смуг, радіусів заокруглень, довжиною перегонів між вузлами). Інтенсивність руху транспорту та...
Оптимізація світлофорних циклів
Мета послуги: згладжування роботи транспортної мережі, зменшення транспортних втрат за рахунок зменшення часу затримки. Оптимізація світлофорних циклів включає в себе: Проектування частини вулично-дорожньої мережі в програмному середовищі PTV Vissіm. Проектування циклограм у спеціальному програмному середовищі Lisa+. Тестування і оцінка впливу режиму роботи світлофору на характер транспортного потоку. Оптимізації світлофорної програми та синхронізація з уже існуючими світлофорними об’єктами, які знаходяться в безпосередній близькості з проектованим об’єктом. Зменшення часу затримки транспорту та пішоходів. Використовується, також, в комплексі з «Мікромоделюванням части...
Прогнозування інтенсивності на автомобільних дорогах
Мета: прогнозування перспективної інтенсивності руху транспорту та інших учасників дорожнього руху на певних ділянках магістралі. Прогнозування інтенсивності на автомобільних дорогах це: інформація про майбутній попит; аналіз, впорядкування та управління дорожнім рухом; аналіз впливу будівництва об’єктів вздовж автомобільної дороги на рух транспорту. Вихідні дані: Наявна та варіанти проектованих схем організації дорожнього руху (детальна схема з вказаною шириною смуг, радіусів заокруглень, довжиною перегонів між вузлами). Інтенсивність руху транспорту та пішоходів, які перетинають перехрестя. Склад транспортного потоку. Існуючі цикли та координація світлофорних...
Підвищення рівня безпеки дорожнього руху на вузлах та перегонах
Мета: зменшення кількості ДТП на вузлах та перегонах. Проводимо аналіз рівня безпеки дорожнього руху на перетині та підходах до нього на основі імітаційного моделювання в програмному середовищі PTV Vissim, та іншого спеціального програмного забезпечення. В існуючих схемах організації дорожнього руху, в проектних рішеннях, або в комплексі з послугою «Оптимізація схем організації дорожнього руху». Переваги PTV Vissim: Моделювання в програмному середовищі PTV Vissim допомагає відтворити існуючу схему ОДР та провести комплексний транспортний аналіз з метою виявити проблемні місця з точки зору підвищення рівня безпеки. На основі такого аналізу можна також розробити нову схему ОДР, в якій...
Оптимізація схем організації дорожнього руху
Оптимізація схем організації дорожнього руху – один з найцінніших видів робіт у транспортній інженерії, оскільки вирішує питання безпеки для всіх учасників дорожнього руху. Ми співпрацюємо з найкращими проектними організаціями, та на базі розроблених ними схем проводимо транспортний аналіз у програмному середовищі PTV Vissim. Це дає можливість знайти «вузькі місця» та  вносити корегування в запроектовані схеми організації дорожнього руху базуючись на широкому колі показників. Послуга включає: Оптимізація схем організації дорожнього руху у PTV Vissim. Розробка та оптимізація існуючого світлофорного регулювання або розробка координованого світлосигнального регулювання за принципо...
Розробка велоконцепції міста
Велоконцепція міста – дорожня карта розвитку велосипедної інфраструктури міста. На сьогоднішній день велосипедна культура зростає по всьому світу і Україна не виключення. І головне завдання міської влади – забезпечити можливість використовувати велосипед як повноцінний транспортний засіб та надати змогу містянам користуватися ним безпечно та комфортно. Велоконцепція міста вирішує наступні задачі: Обґрунтування доцільності створення велосипедної інфраструктури. Визначення принципів та напрямків розвитку веломережі. Обґрунтування типів та форм велосипедної інфраструктури. Обґрунтування пропозицій черговості будівництва об’єктів велоінфраструктури. Визначення розташування та...
Дослідження міської мобільності
Дослідження міської мобільності – це соціологічний зріз, що допомагає оцінити: звідки, куди і з якою метою люди подорожують; попит мешканців міста на окремі режими пересування містом (громадським транспортом, індивідуальним транспортом, велосипедом, пішки); на який час приходиться найбільше навантаження на транспортну систему міста (визначення фактичних годин пік, зокрема в розрізі цілей поїздки); середній час, який люди витрачають на поїздки; умови пересування і задоволеність функціонуванням системи громадського транспорту, дорожньої інфраструктури, велоінфраструктури. Крім цього, залежно від специфіки міста і цілей проекту, до опитування можна додавати додаткові питання...
Впровадження мобільності як сервісу (Mobility as a service, MaaS) у місті
Мобільність як сервіс (MaaS) Мобільність як сервіс – це інтеграція різних форм транспортних послуг у єдину мобільну службу, доступну за запитом. Ціль MaaS - надати альтернативу використанню приватних (індивідуальних) видів транспорту та задовільнити зростаючий попит на послуги мобільності з мінімальною кількістю транспортних засобів. Для задоволення потреб населення, оператор MaaS надає можливість для здійснення поїздки обирати різні види транспорту такі як громадський транспорт, автомобіль або велосипед спільного використання (car-, bikesharing), таксі чи орендований автомобіль; або їх поєднання. В MaaS відсутня необхідність покупки квитків для кожної поїздки, достатньо облі...
Плани сталої міської мобільності (SUMP)
ПСММ є інструментом стратегічного планування розвитку транспортної системи та формування транспортної політики міста. Метою ПСММ є покращення якості життя завдяки досягненню щонайменше наступних цілей: Забезпечення усіх верств населення ефективними та доступними транспортними можливостями для доступу до місць призначення; Підвищення рівня безпеки під час щоденних переміщень; Зменшення забруднення повітря, рівня шуму, викидів парникового газу, спричинених транспортними засобами та інфраструктурою; Зниження енергоспоживання; Підвищення ефективності та економічної доцільності транспортування людей та вантажів завдяки науковому обґрунтуванню рішень в транспортній сфері; Фо...
Інтелектуальні транспортні системи (ITS)
Інтелектуальна транспортна система Інтелектуальна транспортна система (ІТS, Інтелектуальний транспортний менеджмент) –  система, яка поєднує комп’ютерні, інформаційні та комунікаційні технології для управління рухом транспорту і товарів у режимі реального часу, та дозволяє підвищити безпеку дорожнього руху і якість транспортного обслуговування. Вирішує наступні задачі:  Оптимізації алгоритмів керування світлофорними об’єктами; Автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху; Надання пріоритету руху громадського транспорту; Моніторингу умов руху в режимі реального часу; Інформування учасників руху про дорожні умови; Інформування щодо наявності вільних паркувальних ...
Транспортні моделі міст
Транспортна модель міста Транспортна модель – математичний інструмент для кількісної та якісної оцінки наслідків та підтримки прийняття управлінських, містобудівних рішень при стратегічному транспортному плануванні. Вирішує наступні задачі:  Моделювання існуючих та прогнозованих інтенсивностей руху транспорту та пасажиропотоків. Оцінка наслідків реалізації рішень щодо зміни транспортної інфраструктури. Обґрунтування пропозицій черговості будівництва об’єктів транспортної інфраструктури. Оптимізація роботи громадського транспорту. Систематизація та збереження даних щодо транспортної системи міста. Є ядром для інтелектуального управління транспортною системою міста. Ві...
Національні та регіональні транспортні моделі
Вирішує наступні задачі: На базовому рівні - моделювання існуючих та прогнозованих інтенсивностей транспортних, вантажо- та пасажиропотоків. Оптимізація роботи маршрутів пасажирського транспорту та розрахунок їх рентабельності. Прогноз інтенсивності транспортних потоків на платних ділянках доріг. Прогнозування доходів від збору плати (для об'єктів транспортної інфраструктури, що експлуатуються на платній основі). Підготовка транспортних прогнозів на базі сценаріїв: «Що буде, якщо...». Оцінка ефективності інвестицій. Використання в якості ядра для управління транспортними потоками. Графічний та кількісний аналіз транспортних потоків.   На державному рівн...
Імітаційне моделювання руху пішоходів
Оцінка поведінки руху пішоходів за рахунок 3D-моделювання в PTV Viswalk Дана послуга включає в себе: відтворення руху пішоходів у пішохідних зонах, в місцях пересадки пасажирів з одного виду транспорту на інший, в зонах очікування; відтворення руху пішоходів в метро, в зонах скупчення великої кількості людей (концерти, фестивалі та інші масові заходи), на ескалаторах; моделювання черг на касах магазинів, пропускних пунктах митниці, на ліфти у великих будівельних об’єктах. Модель створюється у програмному середовищі PTV Viswalk та надає можливість зробити кількісний аналіз існуючого та проектних рішень. Визначити ефект запропонованих заходів, при необхідності виявити та усунути...
Мікромоделювання частини вулично-дорожньої мережі
Мікромоделювання частини вулично-дорожньої мережі – це моделювання у програмному середовищі PTV Vissim невеликої частини вулично-дорожньої мережі для оцінки та аналізу запропонованих змін. Вирішує наступні задачі: Допомагає визначити переваги та недоліки (вузькі місця) кожного з варіантів змін вулично-дорожньої мережі ще на стадії проектування. Допомагає провести оцінку транспортної ефективності запропонованих заходів. Дає можливість виконати інженерний розрахунок за основними транспортно-експлуатаційними показниками. Допомагає визначити пропускну спроможність мережі та магістралей. Дає можливість обрахувати рівень обслуговування перетинів та окремо по напрямках. В режи...
Мезомоделювання частини вулично-дорожньої мережі
Мезомоделювання поєднує у собі переваги мікро-  та макромоделювання, та дає можливість: Отримувати розрахунок моделі або сценарію в межах всієї мережі міста та локально. Розраховувати взаємодію транспортних рішень всередині проектованої схеми. Змоделювати великі за розміром транспортні мережі (місто, частину міста, райони). Робити розрахунок лише всередині проектованої мережі та більш детально проаналізувати та візуалізувати її (для пришвидшення роботи через менше задіяння ресурсу техніки). Використовувати динамічний розподіл матриці кореспонденцій при моделюванні. Проводити більш гнучкі налаштування параметрів для досліджуваної ділянки мережі. Моделювати транспортну м...

Ми допоможемо вам у вирішенні транспортних проблем